پردازنده 925 چند ماهیه که در بازار موجود نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط wickietetsu برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این مادربرد بایوستار از سوکت 4 پین و مدار تغذیه نسبتا صعیفی بر خورداره و دارای یک شکاف pci-e هستش ، کلا مادربرد جالبی نیست
4850 نو الان در بازار بین 160 تا 180 قیمت داره که بنظرم ارزش خرید رو نداره
پاور ممونکس رو هم توصیه نمیکنم






پاسخ با نقل قول

Bookmarks